Tokat merkezinde düzenlenen Dijital Girişimcilik Oyun Geliştirme Atölyesi sayesinde gençler sanal gerçeklik ve oyun geliştirme casibom alanında önemli beceriler kazanarak ülkenin teknoloji alanındaki ilerlemesine destek oluyor
Tokat’ta gerçekleştirilen Dijital Girişimcilik Oyun Geliştirme Atölyesi gençlere sanal gerçeklik ve oyun geliştirme alanlarında temel beceriler kazandırmayı amaçlıyor Bilgi Teknolojileri casibom giriş ve İletişim Kurumu BTK ile Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı OKA iş birliğiyle düzenlenen atölyeye yoğun ilgi gösteriliyor Eğitimler Yeşilırmak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde 2 Aralık’ta başlamış olup 48 saatlik yoğun eğitim içeriyor 24 genç katılımcı arasından seçilenler Unreal Engine ile Oyun Geliştirme ve XR Uygulama Geliştirme gibi ileri düzey içeriklerle dijital oyun sektörü hakkında kapsamlı bilgi edinme fırsatı yakalıyor
Bilgisayar öğretmeni Kemal Özlü atölyenin amacını gençleri geleceğin teknolojisi olan sanal gerçeklik konusuna hazırlamak olarak açıklıyor Özlü aynı zamanda gençlerin oyunları üretebilecek seviyeye getirilmesini hedeflediklerini belirterek Bu kurs başlangıç seviyesinde olsa da katılımcıları temel kodlama ve sanal gerçeklik uygulamaları geliştirecek bir seviyeye ulaştırmayı amaçlıyor diyor
Proje Tokat ve çevresinde yerli ve milli yazılımcıların yetiştirilmesini sağlayarak ülkenin teknoloji alanındaki gelişimine katkı sunmayı hedefliyor İHA Tokat merkezinde gerçekleştirilen Dijital Girişimcilik Oyun Geliştirme Atölyesi gençlere sanal gerçeklik ve oyun geliştirme alanında önemli beceriler kazandırarak ülkenin teknoloji alanındaki ilerlemesine destek oluyor
Bir yanıt bırakın